Képek

2022. január 2., vasárnap

Újra itt vagyok

 Boldog Új Évet !

Mint mindenkinek, a 2020 tól szinte minden  a pandémiáról szól.

Nekem az elején alap volt a leállás  korom,és egészségügyi állapotom miatt is.

Az elején,mikor nem igazán mehettünk sehová,furcsa volt,kicsit megállt az élet,nem varrtam.

Először lefoglalt az internet,de se unokák,se kirándulás,szinte csak a négy fal között.(régen ez elképzelhetetlen volt)

Mikor megláttam az interneten a kicsi gyerekeknek  készült képességfejlesztő "csendes könyveket"

 ,gondoltam ezt még nem próbáltam,ez kitöltheti az időmet.

Kihívást jelentett a mikro méretű pici darabokból összeállított kicsi állatkák,babaruhák varrása.

Belevágtam,és gyorsan magával ragadott ,és kezdtem élvezni a bíbelődést,a játékok készítését.

Csak úgy repült az idő,mert ez igazán sok-sok időt igénylő elfoglaltság.

Amikor eljött az az is ,hogy oltásokat kaptunk,és jöhettek az unokák,nézegették az új alkotásaimat.

Bizony elkezdtünk játszani. Oldalanként ,nagyokat derülve,újra pici babák lehettek,és élvezték a

 játékot.

-Így kerültek fel a termékeim közé  a kisgyerekeknek készült játékok is,amiket most fogok sorban

feltölteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése